• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skistar satsar på husbilarna i Sälen

Vet inte om någon redan skrivit detta men Lindvallen förbättrar ställplatsen inför kommande säsong
"Till vintersäsongen 21/22 byggs ett servicehus som kommer att innehålla dusch/WC, utrymme för färskvattenpåfyllning samt latrin- och gråvattentömning."
Skrev upp och frågade om det var klart för vi tänkte och upp på höst tripp till helgen å gå på liten tur

Vet inte om någon redan skrivit detta men Lindvallen förbättrar ställplatsen inför kommande säsong
"Till vintersäsongen 21/22 byggs ett servicehus som kommer att innehålla dusch/WC, utrymme för färskvattenpåfyllning samt latrin- och gråvattentömning."
Skrev upp och frågade om det var klart för vi tänkte och upp på höst tripp till helgen å gå på liten tur

Med tanke på tidigare ställplatspriser där, blir det väl antagligen billigare att hyra en stuga än en grusplätt med toa och dusch?! :(

Om man kör några mil längre då kan man campa i Idre Fjäll. Jag kan inte få ut vad det kostar men det är en bra anläggning. Har varit där med barnbarnen för en del år sedan.
Man kan bo nere i byn till bra pris:
Men vintertid får man var ute i mycket god tid. När jag hade kontakt med dem i augusti var hela vintersäsongen 2021/-22 bokad.
(många som bokar säsongsplatser).

Tillbaka
Toppen