• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skall byta backkamera

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Skall byta backkamera

Hej!
Jag köpte den utan visir och nej, jag har inte monterat den, hämtar nya husbilen på fredag. Jag har pratat med en kompis som har en husvagnsfirma han tyckte att för dom pengarna så är det nog ett bra köp.

mvh / Rolf

Fungerade din beställning som du tänkt dig? Blir lite tveksam då firman tydligen är en enskild firma som saknar besöksadress. Inga problem? Kan man känna sig säker tycker du. Brukar betala i förskott till välkända företag. Valde du postförskott?

Mvh Alve
 

stampe

HBK Medlem
Inlägg
19
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
986
Medlemskap
2024
Sv: Skall byta backkamera

Hej!
Jag tyckte att det fungerade välldigt bra. Paketet kom snabbt och bra embalerat.
Företaget har f-skattsedel och organisationsnummer så det borde inte vara några problem vid byte/reklamation. Jag såg när jag öppnade paketet att det står eftermontering.se på bruksanvisningen så det är väl något dotterbolag kan jag tänka mig.
Det jag saknade var färdiga reklamations och ångerblanketter som inte var medskickade.
Jag köpte den med postförskott.

mvh / Rolf
 

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Skall byta backkamera

Hej på dig!
Prova här backkamerasystem.se har själv köpt en 7" backkamera system, kostade med frakt 2079kr.

mvh // Rolf

Har nu köpt en likadan men med visirkamera. Testade det hela innan montering och fick ingen bild. Mailade problemet till företaget. Jag erhöll omedelbart en ny kamera utan minsta ifrågasättande av ev. felkopplingar etc. Fungerar perfekt nu. Vet naturligtvis inte hur den uppför sig ute i väder och vind och skakningar.

Är dock mycket nöjd med företaget.

Alve
 
Toppen