• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skänkes?????

F

F.d. 50064

Guest
Hej
Tycker det är synd att slänga delar av taklucka som jag fick plocka bort.
Läste någon stans att någon`s lucka hade blåst bort och man fick köpa en ny.
Har inte ramarna kvar den fick jag förstöra för att få loss luckan,men alla mekaniska delar och ytterplast luckan har jag liggandes i garaget till ingen nytta.Nu sitter en annan på plats,annat fabrikat,har ingen användning för dom prylarna.
Har vi inget pryl torg på HBK ?Många har säkert saker som man vill skänka istället för att slänga dem.Nu skall det vara husbils prylar inget annat.
Många hemma snickare skulle kanske ha nytta av ett torg,man lägger ut en beskrivning plus en eller två bilder.Det enda man får ta ut är fraktkostnader.
Prylen måste vara hel (som luckan får inte vara spräckt i plasten,eller
sönder repad.)Finns säkert cykelhållare,takboxar och vad vet jag som bara
tar plats i garaget om ni tittar efter och det blir aldrig av att man lägger ut till försäljning.Då kan man ta en bild och lägga på pryl torget,där ligger dom tills någon vill ha den.Det här var bara en tanke som jag fick när jag flyttade luckan för tionde gången.Sedan letade jag på HBK om ett ställe där man kan
lägga ut som skänkes,hittade inget.
 
Toppen