• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sista turen

F

F.d. 7

Guest
Så då var det dags för sista turen. madam hade handlat och jag slutat lite tidigare från jobbet. framme på campingen i Säffle klockan 16.30. gottade mig med öl å chips, vaknade klockan 03.00 av ett ösregn liknande det vi hade för 3 veckor sen då jag fick 30cm i källaren. åkte hem direkt på morgonen då vi konstaterat att vi hade 2 cm utanför fotsteget med vatten:mad:

Inte den mest lyckade sista turen, får trösta mig med att vi fick avloppen tömda:)

Någon annan som haft misär under helgen?

Sv: Sista turen

Vi har också haft mycket regn. Klarar oss bra pga hög torpargrund på väldränerad sandjord. Men vad menar du med sista turen? Det låter deprimerande....

ursäkta, menade sista turen för i år, då madam är på tjocken och det börjar närma sig så ska vi ställa ner för i år:)

Jo det är ju inte roligt med att man får en massa vatten i huset och sista turen kanske det var men den största turen kommer ju då snart och hoppas då att ni inte får vatten i bilen .

Är det så att ni kanske kan göra något på själva terrängen eller rörläggning/dränering så ni slipper få översvämmning hemma ?

mja, är från golvbrunnen i källaren och runt avloppsröret så det är inte så mycket att göra mer än att pumpa å va glad:) men försäkrinen bör ju täcka endel. tur man inte har gille stuga iaf:wideeyed:

Tillbaka
Toppen