F
F.d. 52983
Guest
Skall till Portugal i september. Åker från Varberg till Grenå 8 sept. Reskompisen har hoppat av, någon som också åker söderut i sept, kanske kan följas eller ses efter vägen?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skall till Portugal i september. Åker från Varberg till Grenå 8 sept. Reskompisen har hoppat av, någon som också åker söderut i sept, kanske kan följas eller ses efter vägen?
Hej Anders, ja du fönstren är fixade, funkar bra, allt är klart för stora resan. Vem vet vi kanske ses därnere i värmen senare. MVH Gun
Hej ja jag tror det kommer att gå jättebra att åka själv, jag har ju Bamse. Jag har träffat så mycket trevligt folk här i södra Sverige under sommaren, har inte haft några problem alls. Men det vore kul om vi stötte på varann i Moseldalen, jag tänker stanna till där lite, har hört att det ska vara fint. Peniscola ska jag tänka på, bra med förslag på var man ska stanna. Trevlig resa.