F
F.d. 52983
Guest
Skall till Portugal i september. Åker från Varberg till Grenå 8 sept. Reskompisen har hoppat av, någon som också åker söderut i sept, kanske kan följas eller ses efter vägen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skall till Portugal i september. Åker från Varberg till Grenå 8 sept. Reskompisen har hoppat av, någon som också åker söderut i sept, kanske kan följas eller ses efter vägen?
Hej Anders, ja du fönstren är fixade, funkar bra, allt är klart för stora resan. Vem vet vi kanske ses därnere i värmen senare. MVH Gun
Hej ja jag tror det kommer att gå jättebra att åka själv, jag har ju Bamse. Jag har träffat så mycket trevligt folk här i södra Sverige under sommaren, har inte haft några problem alls. Men det vore kul om vi stötte på varann i Moseldalen, jag tänker stanna till där lite, har hört att det ska vara fint. Peniscola ska jag tänka på, bra med förslag på var man ska stanna. Trevlig resa.