lassewalle
HBK Medlem
Hej är det någon som vet om man kan köpa en lös Simkortshållare till en Router Archer TP Link 600 , originalet är tunt och och gick sönder
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ingen aning om köp men kolla med generalagent.Hej är det någon som vet om man kan köpa en lös Simkortshållare till en Router Archer TP Link 600 , originalet är tunt och och gick sönder
Det är samma hållare som du får med simkorten, dom är dessutom stabilareHej är det någon som vet om man kan köpa en lös Simkortshållare till en Router Archer TP Link 600 , originalet är tunt och och gick sönder
Fungerar troligen ,finns fler"Adapter Sim kort" hos kjell o co?
Jag tolkar frågan som att det gäller plastbiten som gör om simkortet till fullstorlek,det är bara plast ingen elektronik.Här har du nått
Och jag tolkar det som att det INTE är en adapter utan simkorts hållareJag tolkar frågan som att det gäller plastbiten som gör om simkortet till fullstorlek,det är bara plast ingen elektronik.
Vi väntar med spänning, jag håller på min version eftersom jag har samma typ av router, just plastbiten som följer med är av dålig kvalite.Vi kanske ska hålla inne med gissningar till dess att trådskaparen har förklarat vad han menar?
Pålle
Bara å köpa ett adapter sätt. Kjell å Company, Claes Ohlsson, Elgiganten. Men dom är inte kraftigare utan lika tunna som orginaletJag var kanske lite otydlig i min fråga , bif bild
Den är ena kanten som saknas som håller sim-kortet
Din Original adapter är inte unik till till din router. Det är en vedertagen standardJag var kanske lite otydlig i min fråga , bif bild
Den är ena kanten som saknas som håller sim-kortet