• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips SIM-kort till Truma iNET

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023
Jag har hittat ett lämpligt SIM-kort till iNet. Har inte beställt ännu, men ska göra det. Köps från M2M-butiken men lev. av Telenor. Det varar i 24 mån. och är laddat med 100Kr. SMS:en kostar 0,47öre/st. Kostar 120+moms = 150. Kan fyllas på på Telenor.se

Detta verkar vettigt. Jag har kontantkort Telia i min Truma iNet och det kostar 1,49/SMS i 30 dgr sedan 1,99/SMS. Detta var ju betydligt billigare och det är ju bara SMS som används förutom Bluetooth när man är nära husbilen. Tack för tipset!

Telia har ju börjat dra 15 kr/månad för ett tag sedan för kontantkortet. Tråkigt, men när beloppet minskat till under 15 kr drar de inget mer......

Fick mina kontantkort i Telenorbutik, sen ladda varje med 100:- som måste fyllas igen varje år, sms-kostnad 69 öre/sms, ett till iNet-boxen, ett till geo-safe boxen. Har aldrig behövt fylla mer än 100-lappen/år under de 5 år vi haft detta. I wifi-pucken har vi tvillingkort till mobilen som inte kostar något alls. Allt Telenor.

Tillbaka
Toppen