• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Silky Terrier

F

F.d. 50015

Guest
Hej jag heter Charlie!
Jag är 3 ½ år och Silky Terrier och är tillsammans med matte o husse medlem i HBK. Nu undrar jag hur många Silky Terriers vi är i klubben. När jag var 10 veckor åkte jag husbil för första gången. Vi åkte till Äpplemarknaden i Kivik. O, vad kul det var att sitta bakom myggdörren och titta på alla människor. Sedan dess har jag älskat att vara med i husbilen. Jag hoppas att få träffa några Silky Terrier-kompisar när vi är ute på tur.

Slick från Charlie

attachment.php



Här jag på min favoritplats i husbilen och framför mig har jag min syster Fia, som är på besök.
:dog: :mh:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Silky Terrier

Hej Charlie , jag heter Zacko och är snart 2 år gammal. Jag är en svart dvärgpudel. Jag tycker inte om att åka husbil trots att jag gjort det sedan jag var åtta veckor gammal. När vi står stilla så är det jättebra men jag gillar inte när vi förflyttar oss.

Jag har aldrig träffat en Silky Terrier och jag undrar, hur stor du är? Jag är ca 33 cm hög och är en busig typ som gillar att springa fort och leka. Tycker om alla hundkompisar och är mycket social.

Hoppas att vi träffas!
 
F

F.d. 50015

Guest
Sv: Silky Terrier


Hej Zacko!
Jag är 30 cm hög , enligt rasen skall jag bara vara 25 cm, men jag var störst, bäst och vackrast i kullen av sju valpar. Min ras är inte så vanlig. Om din matte o husse vill veta mer, så kan dom läsa på www.svenskasilkyterrierringen.se. Jag är också ganska social, men om någon skulle ta min boll, då är jag verkligen inte så social, då så………? Varje år, i augusti, åker vi till dina hemtrakter och besöker bl.a. Seglora Camping. Du kan inte ana vad fint där är. Jag kan leka med bollen och springa helt fritt, för i augusti finns inte så många gäster. Vilken fin camping, och vilka trevliga människor som äger campingen. Här gillar dom oss hundar och matte skulle vilja bo här flera dagar.
Om vi kommer till Seglora Camping i augusti i år, så hör vi av oss.

Skäll o slick!
Charlie
Ann o Calle
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Silky Terrier

Hej igen!

Matte hjälpte mig idag att titta på bilder på hur du ser ut. Vilken märklig päls du har. Den liknar inte min? Men du är söt.

Jag tar aldrig någons boll, gillar inte bollar!

Får du också tillbringa massor med tid på ett bord för att bli borstad, kammad och få gummiband i håret? Det är så långtråkigt men vad gör man inte för att matte ska bli nöjd. Det är egentligen rätt så skönt att bli ompysslad men det vet inte matte om att jag tycker. Då är jag i centrum och det är det jag vill vara.

Sänd gärna ett vov om ni kommer till Seglora Camping, har aldrig varit där, så tar vi kanske en sväng dit.

Glada svansvift från Zacko.
 
F

F.d. 50015

Guest
Sv: Silky Terrier

Hej Zacko!

Vi kanske hörs och ses i Seglora i sommar.

Vift och slick
från Charlie

Matte o Husse "viftar" också.

:dog:
 
Toppen