• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Ja nu är slutspelet igång frölunda vidare saik semester.Kastad klubba nej inte inte ens nära bra domslut av teamet. Bra är att kvasten går i FBK borde sopat rent tidigare det är inte ok av en stor klubb att åka i kvarten 4 raka mot HV. Tycker det är snudd på skandal.
Troligt HV vs Frölunda i final men osvuret är bäst.
2179:music-icon:
 
Senast ändrad:

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Eftersom de spelade i HV innan de kom till Växjö så får jag hoppas att de är snälla mot mina favoriter.
På lördag drar det igång hemma i Kinnarps Arena.

Även om jag gillar dem så tror jag att ni får mer besvär med Malmös ettriga danskar Hardt och Storm, de skapade oro i Lakers-försvaret.
 

möllergren

FD HBK Medlem
Inlägg
19
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
23027
Medlemskap
2021
Sv: SHL

...FBK borde sopat rent tidigare det är inte ok av en stor klubb att åka i kvarten 4 raka mot HV. Tycker det är snudd på skandal.
2179:music-icon:

Skandal vet jag inte.
Faktum är ju att Färjestad har problem mot HV, om jag inte är helt fel ute och cyklar nu så har FBK endast en vinst mot HV de senaste 12 mötena. Då har jag kollat bakåt till hösten 2014.
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Skandal vet jag inte.
Faktum är ju att Färjestad har problem mot HV, om jag inte är helt fel ute och cyklar nu så har FBK endast en vinst mot HV de senaste 12 mötena. Då har jag kollat bakåt till hösten 2014.
Hej vad jag menade var inte matchserien mot HV nej det var vad de åstadkommit under hela säsongen.:music-icon:
tidigare rättskipare.
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Det gick ju bra i första mötet. Bara hoppas på att nästkommande går lika bra. :)

Vet inte om det var så rättvist, för många märkliga händelser som satte domsluten i fokus tycker jag, men det var ändå bra för semifinalens fortsättning att Hardt utjämnade för Malmö igår. Nu blir nästa match intressant att se.
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Jag trodde på HVvsFrölunda i finalen men vi får inte glömma Brynäs.
Tror HV blir svenska mästare i år.
HV har vilat läkt skador är troligen skade fria tills på Söndag.
Men vi får se fram imot en tuff SM final vem som än blir HVs motståndare.
Vad tror brynäsaren Pelle kan det bli Brynäs iår?:music-icon:2179
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Blir nog tufft i Göteborg med skadorna dom fått, men trodde inte vi skulle fixa det hemma sista matchen heller, spelarna är tuffare tränad numera märker jag och hoppas det blir jämnare målmässigt nu så det blir tuffa 60 min. Domarnivån är jäkligt bra tycker jag otur med skadorna på Brynäsarna men inte fult iaf.
Sen så hoppas jag ju på Brynäs i finalen
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Blir nog tufft i Göteborg med skadorna dom fått, men trodde inte vi skulle fixa det hemma sista matchen heller, spelarna är tuffare tränad numera märker jag och hoppas det blir jämnare målmässigt nu så det blir tuffa 60 min. Domarnivån är jäkligt bra tycker jag otur med skadorna på Brynäsarna men inte fult iaf.
Sen så hoppas jag ju på Brynäs i finalen
Ja håller med dig till fullo starkt av killarna att fixa en finalplats.
Grattis :music-icon:2179
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Säger bara, kom i gen Brynäs kom i gen, tror det avgörs först i absolut sista matchen, jag håller tummar & tår Pelle & Tommy & alla andra Brynäsare !
Ha det fint i Gävle hälsar
Hasse & Ingegerd
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Hejsan i tråden ! Nu är det bara att hålla tummar & tår på torsdag, Ni har väl plats på läktarn Pelle & Lena samt Tommy "Suecon"

Lycka till BIF önskar
Hasse
 
Toppen