• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Serviceverkstad i gävle/sandviken trakten? (Fiat)

F

F.d. 26649

Guest
Hej!

Finns det någon som har tips på någon bra service verkstad i Gävle Sandviken trakten.

Har en Fiat Knaus Boxstar -04 och det börjar nu bli dax att göra den första servicen i min ägo. Spelar det någon roll om man använder en auktoriserad Fiat verkstad eller kan man tryggt vända sig till typ en Mekonomen verkstad?

tacksam för tips

/Andreas

F

F.d. 58747

Guest
Sv: Serviceverkstad i gävle/sandviken trakten? (Fiat)

Du har Gävle Bilteknik AB på Kryddstigen som skall vara duktiga.

MVH
Anders

lars o margareta

FD HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Instämmer med Coromant ,har anlitat dom vid ett akutläge ,bra service o duktiga reparatörer ;Gävle blir nästa för mig ,,,

F

F.d. 5333

Guest

Du har Gävle Bilteknik AB på Kryddstigen som skall vara duktiga.

MVH
Anders

Rolf Skoglund Är Bra!! tillsammans med Grabbarna, Men, Han har Tappat servicen på nya Fiat dvs. Garanti arbeten, dessa utföres av fd. Toyota vid Andersbergs Köpcentrum, tror de heter Din Motor?? Svårt att få tid hos dem! går snabbare i Uppsala!

F

F.d. 5333

Guest

Rolf Skoglund Är Bra!! tillsammans med Grabbarna, Men, Han har Tappat servicen på nya Fiat dvs. Garanti arbeten, dessa utföres av fd. Toyota vid Andersbergs Köpcentrum, tror de heter Din Motor?? Svårt att få tid hos dem! går snabbare i Uppsala!

En 04 blir perfekt hos Roffe 026180980

F

F.d. 26649

Guest

Låter som det får bli ett samtal till Gävle Bilteknik AB.

Tackar för tipset!

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Låter som det får bli ett samtal till Gävle Bilteknik AB.

Tackar för tipset!

Jag var dit förra veckan och frågade då sa Roffe att Toyota hade all service på bilar från Fiat, men hoppas jag hörde fel för dom är absolut perfekta att ha att göra med.

Toppen