F
F.d. 3732
Guest
Är det någon som har erfarenhet av Östgöta campings verkstad 

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja ni verkar ju ovanligt positiva (grattis!) och har handlat länge i Mantorp, bor nära och kan därigenom "ta dom" på utmattning, envishet och eget merarbete utan större reskostnader"!Vi har handlat av dom i 20 år först husvagnar sen husbilar. Har varit relativt nöjda och blivit väl bemötta. Dom fel och brister fordonen har haft har vi fått rättade. Men visst har vi haft våra dispyter som dock har slutat med att vi fått det vi krävt.
Enligt min make mycket beroende på min lilla egenhet nämnligen att om jag VET att jag har rätt så ger jag mej ALDRIG (på gott och ont enl.honom). Så det är nog viktigt att ni genast ställer krav på det ni vill ha iordning gjort samt ge er inte.
Kan sen hålla med om att dom nog har blivit lite för stora för sitt eget bästa.
Vi kommer dock att fortsätta handla hos dom.
MVH Gunilla
Detta låter inte bra....
Vi ska hämta vår "nya" bil 15/4 och de skulle åtgärda lite smått och gott, fick även 1 års garanti på 07:an. detta gör oss lite oroliga finns det ingen som är nöjd![]()