• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Service- reparations-handbok till Fiat?

G

Göran T625

Guest
Till mina nuvarande /tidigare personbilar har jag alltid köpt en reparations- och servicehandbok "Haynes". Till vår husbil har jag försökt få tag i en sådan utan resultat. Hayes har ingen till Fiat och någon annan har jag inte heller funnit. Finns det något alternativ??

HBK-hälsningar

Göran 292
 
Senast redigerad av en moderator:

Jägarn

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2024
Sv: Service- reparations-handbok till Fiat?

Hej broder.

Den enda bok jag fick tag i Heter "So wirds gemacht" från Delius Klasing förlag, den är dock på tyska.
Den är för Fiat Peugot och Ciroen år1982 och framåt, tryckt 2003 så nyare fordon finns nog inte med. Köpte den hos Margie bokhandel i Stockholm.

Finns det någon som vet om annan bok på Engelska eller Svenska skriv här.

Hälsningar

Jägarn :p
 
F

F.d. 3727

Guest
Sv: Service- reparations-handbok till Fiat?

Hej. Prova hos Östgöta Camping, där fick jag tag på bodels-handboken på svenska. Sevicehandboken på svenska kom från Folkes Bil i Strömsund, rephandboken kan de kanske också skaka fram. Fiat Sverige AB är också ett alternativ.
Lycka till.
mvh. Olle.
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
F

F.d. 5608

Guest
Sv: Service- reparations-handbok till Fiat?

Har en handbok till Fiat för bildelen.
 

Göte J

HBK Medlem
Inlägg
1.663
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2024
Sv: Service- reparations-handbok till Fiat?

Du skev inget om årmodell men Margie shop i sthlm har en del böcker men bara till äldre Fiat och det mesta på tyska !
Margie Bookshop

// Göte J
 
Toppen