Gert och Helen
HBK Medlem
Var lämnar ni,som bor runt Halmstad, er HB Fiat för service?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om du lämnar in din bil hos Bengt i Örkeljunga och visar att du har ett medlemmskort i HBK får du 10% rabatt på service.De är auktoriserad fiat verkstad.![]()
Om du lämnar in din bil hos Bengt i Örkeljunga och visar att du har ett medlemmskort i HBK får du 10% rabatt på service.De är auktoriserad fiat verkstad.![]()
Var hittar jag det erbjudandet?
I inlägg nr 6 i denna tråden.
Jo det vet jag, men bara för att någon skriver något i en tråd så behöver det inte vara sant. Var på forumet hittar jag BiÖs 10% erbjudande. Letade på föratagsforum utan att hitta detta.
Ja du Kenth, Det var oklart vad innehåll och villkor var fram till dess att LasseLarson svarat. Tack för det Lasse.
Och din uppmaning, Kenth, att ringa till BiÖ behövde jag inte eftersom jag anser mig vara normalbegåvad.