Seppo Honkanen
HBK Medlem
Conrad fungerar bra.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej, jag brukar handla av Campingvaruhuset.se eller från Camping4u, upplever att båda är bra och tillmötesgående om man har synpunkter eller frågor.Med anledning av denna tråd:
Vilka webbshopar för husbils- och campingtillbehör tycker vi är seriösa och bra att handla från?
Jag har handlat mest från Camping4u.se och tycker det har funkat bra.
Finns mycket oseriöst på nätet, tyvärr...
Lägger till att även jag handlat från Camping4u.se och det har iaf funkat bra...
Hej! Jag beställde varor i augusti. Fick automatiskt besked efter två veckor att man hade leveransproblem. De svarar inte på mail och när man ringer uppger en telefonsvare öppettiderna. Detta även när man ringer under angivna öppettider. Har ringt och skickat flera mail men ingen reaktion. Har nu lyckats annullera ordern genom Messenger. Men när jag går in på hemsidan finns min order kvar! Det går ju att erbjuda låga priser när man aldrig bryr dig om att varken svara eller leverera! Kommer aldrig att beställa något där oavsett pris! Oseriöst är bara förnamnet!Är det någon som vet om Camping affären.se som ligger i Varberg är ett seriöst företag?
Köpte stolar i somras har ej fått dom, får ej kontakt med företaget på mail eller telefon.
Likaså ska vi inte blanda in Campingvaruhuset. Både Campingvaruhuset och Camping4U har jag mycket goda erfarenheter av. Men Campingaffären är botten!Vi ska inte blanda ihop Caming4U och Campingaffären. Namnen är lika men 2 helt skilda företag.
Jag beställde en grej från dom. Den blev försenad pga leveransproblem. Jag bestämde mig för att avboka. Försökte nå dom via deras support, telefon och mail. Fick aldrig kontakt! Till slut gick jag in i bekräftelsen och där hittade jag info om hur jag skulle avbeställa. Riktigt irriterande att inte kunna få kontakt på flera veckor. Kommer aldrig handla där igen!Är det någon som vet om Camping affären.se som ligger i Varberg är ett seriöst företag?
Köpte stolar i somras har ej fått dom, får ej kontakt med företaget på mail eller telefon.