• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ser inte skogen för alla träd

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Efter att kollat runt under torsdagen är det svårt att sortera alla intryck av nyheter i och av husbilar. Hustrun och jag fastnade mest för en av McLouis modell 638 g. Passade oss bäst. Kanske hemmablind efter att ha kört med vår "nya", 363, denna säsong. Helnöjda. Personligen blir jag mätt av allt efter ett anatal timmar, svårt att ta in mer. Då är det skönt att slänga sig på sängen en stund, gå ut med Hugo, för att ta en sväng till. Alltid något nytt varje runda.
När eftermiddagen kom beslutade vi att dra iväg. Natten tillbringade vi i en liten skogsdunge/badplats vi Svedjeån(efter marinan och innan sandfirman). Gott att ta lite skydd för ostanvinden. Hur funkar denna plats på sommaren när det är fler bilar ute?
Dagen efter drog vi oss upp mot Kinnekulle. Råbäcks Hamn var natt platsen. Hur funkar det där på sommaren?

ha det.....................:music-icon:
 
Toppen