• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ser inte bilderna på forumet???

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
När jag klickar inne i forumet verkar det vara något knas. Eller det kanske är min dator???:confused:

Så här ser det ut för mig.

Skärmklipp 2016-05-17 17.13.08.png

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Ser inte bilderna på forumet???

Hmm! Jag ser inga bilder som någon lagt in utom Knarreviks men han länkar ju till sina.

Är det någon knas på mina inställningar på forumet?

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Kollade i mobilen. Ser inga bilder där heller.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Har du kompatibilitetsvy tillslagen?

Efter URL raden finns en knapp med bilden av ett trasigt papper, prova annars att trycka på den. Alternativt så finns det under verktyg även möjlighet att välja kompatibilitetsvy (en bock framför).

Om det inte hjälper så radera alla cookies och temporära filer.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Jag har inte ändrat några inställningar. Eftersom jag har samma problem på mobilen finns det bara tre gemensamma nämnare.

1. Mitt simkort i routern.
2. Min inloggning på Husbilsklubben
3. Tyskland

Hoppas ni hjälper mig att klura ut det. När jag klickar på länken så kommer fotot upp men inte förhandsvisningen???

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Nu har jag hittat felet.

Det var alternativ 1. Simkortet

Köpte ett 4G 5GB Vodafone idag här i Tyskland och Vodafone verkar blockera Husbilsklubbens bilder. Troligtvis tror dom att det är XXX eller något? När jag skiftar till Comviq så fungerar allt normalt igen. Det betyder att jag inte kan förhandsgranska mina egna inlägg tills jag korsar gränsen till Sweden om någon eller några veckor.

Senast ändrad:
F

F.d. 15918

Guest

Hej, det är nog så enkelt att Vodafone inte laddar ner bilderna för att du inte ska göra slut på alla GB, om du klickar på ikonen så laddas bilden ner.
//Nisse

Toppen