Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej,
Det är ett antal buggar som finns i senaste IOS uppdateringen. Min kamera har slutat fungera, blixten går inte, ficklampan går inte. Telefonen indikerar att den är för varm. Jag har pratat med Telia och Apple är medvetna om problemen och de ska rättas till i nästa uppdatering. Enligt Telia yttrar sig buggarna olika vissa får samma problem som jag, vissa får problem med mailen andra kan inte SMS:a mm.
Telia tyckte att jag kunde återställa telefonen till fabriksinställningarna och sedan uppdatera, det kan gå bra men jag kan ju få något av de andra felen sa de.
Telia visste inte när nästa uppgradering kommer.
mvh
Lotta
Apropå debatten Android vs IOS: Verkar som om även Apple kan klanta till det.
Det klarar nog de flesta softvaruproducenter av.
Eller Telias låsning?
Fortfarande "blame Apple" som inte informerat om vad man tänkt göra i god tid innan.
Sedan var det ju kamera, mm
Detta är skillnaden mellan IMAP och POP3!
Väljer du istället IMAP får du fler och bättre möjligheter. Din e-post lagras på din e-postserver och kopior av den skapas på alla de ställen där du läser, skriver och skickar e-post. Om du exempelvis läser ett brev i e-postklienten i din dator så markeras det brevet också som läst i din mobiltelefon och i din dator och du har ständigt tillgång till all din e-post oavsett vilket sätt du använder för att logga in och läsa din e-post.
Dum fråga kanske men ändå:
Kan man ändra direkt till IMAP istället för Pop3 utan att förlora den nuvarande Mailen?.
Om du använder imap istället för pop3 på din mailserver riskerar du inte att de raderas. Då ligger de kvar till dess att du raderar dem själv.
Till Lumamannen
Min mailleverantör är Comhem. Jag befinner mig nu utomlands med enbart WIFI. Jag har en Ipad 3.
Till Knarrevik: Jag har en inställning i paddan som gör att inga mail tas bort från servern när jag använder den.
Det förefaller som om uppdateringen är boven.
Birgitta
Jag skulle nog vilja säga tvärtom, jag har inte sett någon epostklient där man kan ändra mellan POP3 och IMAP4.
Se till att spara undan alla mailen, radera kontot och skapa det på nytt med IMAP4.
Alternativt, kryssa ur Hämta nya mail (eller gör kontot inaktivt) och skapa ett nytt konto till samma server, men med IMAP4. Du får då två konton, ett gammalt och ett nytt, använd det gamla bara för att läsa de gamla mailen. Det nya används för all aktiv kommunikation med epost.
Beroende på epostklient borde du kunna flytta över de mail du vill ha kvar från POP3kontot till ditt nyskapade IMAP4konto. Då kan du sedan radera det gamla kontot.