• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SBM Försäkring - finns inte!?

Vinland

HBK Medlem
Inlägg
19
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
38685
Medlemskap
2024
Hej,
jag har försökt teckna en SBM Försäkring, men fick svaret nedan. Varför står det under ”Förmåner” att SBM försäkringen är tillgänglig för betalande medlemar?

”Tyvärr har vi inte kvar det erbjudandet.
Tack för att du meddelade oss om att erbjudandet låg kvar, vi har lyft det vidare så det ska försvinna.
Ha en fortsatt fin dag!
Vänliga hälsningar,
Wilma
Kundservice
SBM Försäkring AB”
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.078
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Hej,
jag har försökt teckna en SBM Försäkring, men fick svaret nedan. Varför står det under ”Förmåner” att SBM försäkringen är tillgänglig för betalande medlemar?

”Tyvärr har vi inte kvar det erbjudandet.
Tack för att du meddelade oss om att erbjudandet låg kvar, vi har lyft det vidare så det ska försvinna.
Ha en fortsatt fin dag!
Vänliga hälsningar,
Wilma
Kundservice
SBM Försäkring AB”
Den här typen av försäkringar är tämligen onödiga, du har redan bilen försäkrad, och detta är en försäkring för din redan tecknade bilförsäkring, för att minska självrisk tex.
Kanske var kundunderlaget för dåligt på HBK och därför försvann den.
 

Micke & Annika

HBK Web
Admin medlem
Inlägg
414
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
29444
Medlemskap
2024
Tack för att ni uppmärksammade oss på att SBM erbjudande inte är aktuellt längre. Det är nu raderat och borttaget.
Idag har vi 92 rabatterbjudanden på Husbilsklubben och vi försöker hålla efter vilka som är aktuella eller inte.
Dock händer det att det slinker igenom sådant som borde tagits bort för länge sedan.
 
Toppen