Bengt-Åke Linder
HBK Medlem
Det är ju så mörkt i utrymmet i dubbelgolvet så jag monterade LEDstrip i det utrymmet och köpte även fjärrkontroll med dimmer till detta och så här blev det .
YouTube - LEDstrip Hymer
YouTube - LEDstrip Hymer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skulle jag paja den så köper jag bara en ny rulle på 5 meter och testar med ditt förslag och jag köpte 5 meter på ebay för 38 euro plus frakt .
Kjøpte 20 meter LED-slange fra en nett-shop i Norge DIODER.NO ...lyser for deg for litt under 1000 NOK
Hej Bengt-Åke!
Skulle du kunna ge lite mer info vad man ska leta efter på eBay, 5m för 38 Euro....
Är du nöjd med färgen på led-stripen?
Jag har monterat ClasO:s Miniflex 36-3043 bakom listen vid fönstren, men framför gardinerna, och det blev helt OK för dom pengarna, 299:- för 2m.
Men detta är ju ännu billigare......
Mvh
Lasse

En gång i tiden kände jag mig som en pionjär... Men inte längre
Förra året köpte jag de trevliga runda batteridrivna led lights'en på Jula för 69:-/3pack
och monterade dessa i alla udda utrymmen i våran bil.
Tänka sig, de funkar helt ok å' jag tänker inte uppgradera till några stripes..!
Men jag måste säga, Bengt-Åke m.fl. Snyggt jobbat! (trappstegen, nice!)
BR//Magnus
Morning
Detta var ju jättebilligt, hur beställer man?
Hur vill dom ha betalningen?
MVH KEJO 20