• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

satelitmottagare

HasseRoth

HBK Medlem
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
3840
Medlemskap
2026
Hej,

Har en Oysterparabol i min bil som är importerad från Tyskland. Mottagaren är ganska primitiv och hade tänkt byta upp mig, någon som kan rekommendera något bra som inte kostar skjortan?

Sv: satelitmottagare

Hej, vänligen utveckla primitiv? Jag har en jag oxå och jag har köpt en kortläsare så att jag kan sätta in canaldigital och allt fungera felfritt.

Men vill du kunna spela i osv då måste du köpa annan utrustning.

Sv: satelitmottagare

Hej,

Har en Oysterparabol i min bil som är importerad från Tyskland. Mottagaren är ganska primitiv och hade tänkt byta upp mig, någon som kan rekommendera något bra som inte kostar skjortan?

Er det en med CI slot så er det utan HD og det skal mye til at du har fått PVR utgaven som har HD for Hard Disk i namnet. Tuneren finner selv frem til 50 satellitter og klarer 5000 kanaler (utgave fra 2006 eller nyere).

Du kan uten videre henge på en Canal Digital tuner (elelr en annen) på baksiden av Oyster sin, og er Oyster av utgaven som kom i 2006 så er det mulg å styre det hele med en fjernkontroll (om den andre tuneren er avansert nok) - selv om det er litt triksete å sette opp. Kablingen er beskrevet i mange tråder allerede.

Tillbaka
Toppen