Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Javisst kan jag det , när man går på muggen är det helt naturligt att det doftar en aning vilket enkelt kan undvikas med ex.vis sog . Är uppfödd på bondgård med utedass innan det moderniserades inne och mig stör det inte ett smack. Har sett vuxna karlar nästan spy när dom tömmer skitburken ?? Sen är jag generellt emot kemikalier i tid och otidÄr tacksam om du vidareutvecklar dina åsikter om detta!
//Tommy
Javisst kan jag det , när man går på muggen är det helt naturligt att det doftar en aning vilket enkelt kan undvikas med ex.vis sog . Är uppfödd på bondgård med utedass innan det moderniserades inne och mig stör det inte ett smack. Har sett vuxna karlar nästan spy när dom tömmer skitburken ?? Sen är jag generellt emot kemikalier i tid och otid![]()
![]()
Javisst kan jag det , när man går på muggen är det helt naturligt att det doftar en aning vilket enkelt kan undvikas med ex.vis sog . Är uppfödd på bondgård med utedass innan det moderniserades inne och mig stör det inte ett smack. Har sett vuxna karlar nästan spy när dom tömmer skitburken ?? Sen är jag generellt emot kemikalier i tid och otid![]()
![]()
Det verkar som om du är eller har varit engagerad i Räddningstjänsten (?) Samma här. Var insatsledare 10 år under 70-talet, men på den tiden hade vi inga datorer. Istället hade vi ett antal stora pärmar med alla uppgifter om "Farligt Gods". Tycker inte att du behöver be om ursäkt för att du kanske inte råkar ha specialkunskaper i "Kemins värld". Du har i alla fall försökt att ta reda på hur det ligger till.Uppgiften om att natriumkarbonat kan kallas kaustiksoda fann jag i RIB - beslutstöd för räddningstjänsten utgiven av MSB och "köpte" den uppgiften lite slarvigt. Vad jag har kommit fram till är att natriumkarbonat kan finnas i kaustiksoda, men att huvudingrediensen däri är som påpekats natriumhydroxid. Jag ber om ursäkt för min slarvighet och tackar de som bidragit med korrekta uppgifter.
En fläkt med förbindelse till toatanken och som skickar odören till din granneFörlåt min okunnighet, men vad är en SOG-ventil?
undrar Ninian