nilhen
HBK Medlem
Jag har länge saknat mugg hållare i Fiat cupén.
Har någon en smart lösning på detta, gärna så man får plats med två muggar.
//Nilhen
Har någon en smart lösning på detta, gärna så man får plats med två muggar.
//Nilhen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kanske en sån här mugghållare? KAMA Fritid
Efter tips har på sidan gjorde vi också ett lock till det stora handskfacket i mitten. Två stora runda hål, med de urborrade plattorna hängande i snören lite under, och så står muggar/glas/burkar perfekt, och tex. en godispåse kan ligga emellan.
Kanske en sån här mugghållare? KAMA Fritid
Finns också en fin på Kama under husbilsprodukter/interiör/konsolbord om man inte vill göra sin själv, men kostar nog lite mer där än vad den gjort för er![]()
Tack för alla bra tips på mugghållare. Idén med locket på det stora handskfacket i mitten är mycket bra, tycker bara det kommer lite i vägen för höger benet när man kör.
Jag skulle vilja ha en liten diskret konstruktion runt mitten i hytten.
Finns det fler förslag tar jag tacksamt emot dessa.
//Nilhen
Förut har det funnits bord man har kunnat placerat på instrumentpanelen. Men jag har inte sett något till nya Fiat modellen.