• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sökes knapp till att öppna fönstret

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Sorry Susanne vet ej vad Du menar. Förklara i klartext???
Vad menar Du???
kurt:mad::D:twitcy:
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Kolla på en bilskrot om dom har någon liknande Renault stående, sådana detaljer brukar man kunna få gratis där.
 
F

F.d. 673

Guest
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Antar att Ragge söker reservdel. Kollat hos husbils- eller bilfirma?
 
Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Denna knapp är till fönsterhissen i min husbil som är en fiat på knappen står det renault!!
Har sökt hos renault handlare men de måste ha ett nr annars hittar de ej i sina kataloger.
Har även sökt o mejlat över en massa bilder till en massa bilskrotar får nu se om jag kan få napp på det viset. Den har troligen funnits i ngn traffic eller dyl.:confused:
 

Greger & Astrid

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2024
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Får ej tag på denna.Märkt med renault

Visa bilaga 5637


Vet inte vad du har pratat med för Volvo Renault handlare, men normalt ska dom kunna hitta denna fönsterhissknapp i deras dataprogram Dialogus om du har årsmodel. Finns det inte instämplat ett Renault NR på knappen någonstans som offdas börjar med 7700 eller 8400. Lyckas ni inte så hör av dig till mig så ska jag försöka hjälpa dig.

Greger Astrid

:santa-2-icon:
 

Greger & Astrid

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2024
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Får ej tag på denna.Märkt med renault

Visa bilaga 5637

Sökde lite på jobbet i eftermiddag när jag fick några minuter över, Din knapp bör ha ett Renault NR instämmplat 8200108269 eller ta bort dom fyra första siffrorna 108269 dessa siffror bör finnas någon stans på knappen. Översättning till Volvo NR blir det 8488449. Norrmalt hittar vi sådant direkt på reg nr på en personbil. inte lika lätt på en husbil.
Priset på knappen bör ligga på ca 365 KR inkl moms. Prata med din närmaste Volvo Renault handlare om han inte bör bli hjälpt av detta.

Greger Astrid
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Inget sådant nr på knappen men jag ska in till nyberg i morgon igen med dessa nr Tacker så hemskt mycket Susanne:wideeyed:
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Sökes knapp till att öppna fönstret

Tyvärr så fick jag inte rätt knapp.Nu ska jag försöka att ringa Fiat:confused:
 
Toppen