• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Söker verkstad i Halland eller strax intill

Fincan

HBK Medlem
Inlägg
951
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024
Någon som kan tipsa om en verkstad för husbil (fiat) i Halland eller strax intill vore jag tacksam.
mvh
Fincan
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Använder Mekonomen i Derome De kan lyft även större bilar + att Roger (mekaniker) jobbat massor med år på Fiat. Gör man service där får man ett års vägassistans på köpet
 

Fincan

HBK Medlem
Inlägg
951
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024
Tack Gert och Helen
skall kolla dessa också, hitintills enbart fått ett mail och det från Mekonomen i Derome.
mvh
Fincan
 

RiRos

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2024
Varla i Kungsbacka är vi mkt besvikna på.vill inte gå in på detaljer men de gjorde en del missar i vårt verkstadsbesök.
 

JR Halmstad

FD HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21315
Medlemskap
2022
Hej på er! finns bara en verkstad i Halmstad där man både kan göra reparationer på själva bilen och som även gör allt med bodelen, jag har testat runt tro mig!
Åk till Jonathan på Fordonsteknik i Halmstad han har gjort många olika jobb på våra husbilar vi har haft
Han svarar på telefon på helgen med vilket inte är så vanligt, hjälpte oss en söndag när vi var på väg ut i Europa :)
 

JR Halmstad

FD HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21315
Medlemskap
2022
Bilopalen i Falkenberg är återförsäljare av Fiat och har en stor verkstad för både stora och små fordon.
Tyvärr riktigt dålig erfarenhet av denna verkstad. Tog fullt betalt för ett jobb som inte var åtgärdat när jag ringde ägaren och ifrågasatte detta blev hon spydig och la på luren Tack men nej tack till Bilopalen!
 
Toppen