S
StorDansk
Guest
Hej, fabrikatet är NOVOGO fabriken slog igen för bara ett par år sedan, nån måste ju haft service på dom, har redan frågat Elgig. i SV, negativt! Elkjøb No inget svar än. Modell T700, inte speciellt många år på nacken. Såldes av Elgiganten i Danmark och Norge under åren 2005-7 Novogo var stort i både USA, Kanada och Australien vad jag förstått.
Batteriet har ett produktnummer: 20-01388-00AWD63312251 det är allt. Finns det möjlighet att skaffa. Problemet här är att enda beteckningen på batteriet är den lappen med streckkod som ni ser på fotot nedan, typen är nog Li-ion men inget om Volt eller Ah på batteriet. Har nu plockat bort batteriet och mätt volten på röd och svart och fick då straks efter borttagning från laddaren 4,17V.
Det svarta på den strippade bilden har jag åstadkommit nu när jag skulle mäta längden och höll på att kortsluta cellerna. Som jag hoppas framgår så består det av tre celler seriekopplade, temosäkringen är hel, mått i millimeter 5x55x35.[FONT='Arial','sans-serif']Har tillskrivit de flesta batterileverantörer som jag hittat via nätet[/font]
Tacksam för svar. "Köp ny" har jag redan hört
Nu är den nerplockat så bilden GPS är hämtat från nätet.
Får se om jag lyckas, mitt första försök att ladda upp bilder.
Batteriet har ett produktnummer: 20-01388-00AWD63312251 det är allt. Finns det möjlighet att skaffa. Problemet här är att enda beteckningen på batteriet är den lappen med streckkod som ni ser på fotot nedan, typen är nog Li-ion men inget om Volt eller Ah på batteriet. Har nu plockat bort batteriet och mätt volten på röd och svart och fick då straks efter borttagning från laddaren 4,17V.
Det svarta på den strippade bilden har jag åstadkommit nu när jag skulle mäta längden och höll på att kortsluta cellerna. Som jag hoppas framgår så består det av tre celler seriekopplade, temosäkringen är hel, mått i millimeter 5x55x35.[FONT='Arial','sans-serif']Har tillskrivit de flesta batterileverantörer som jag hittat via nätet[/font]
Tacksam för svar. "Köp ny" har jag redan hört
Nu är den nerplockat så bilden GPS är hämtat från nätet.
Får se om jag lyckas, mitt första försök att ladda upp bilder.
Bilagor
Senast redigerad av en moderator: