• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Söker delar till markisen

Rye356

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
38837
Medlemskap
2024
Hej
Jag har köpt en äldre VW -01 med Robel påbyggnad. Tyvärr så har tidigare ägare kör i markisens (Omnitor 5000) hörn och spräck gaveln. Jag har letat och ringt runt efter delar till den men delar till den har utgått, har någon här ett bra tips ?
3D printa ?

Mvh Christer Rye
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.583
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej och välkommen/välkomna.
Ja, Camping4u. Har bild och reservation att det kan ta sex veckor för leverans, men också att det är begränsat med delar kvar.
Men de verkar ju ändå komma åt de delar som finns fortfarande, så det kan vara det bästa kortet kanske.

Klicka här nedan.... och sedan på "Läs mer" för att få upp reservdelsbilden.

Omnistore5000.JPG

Lycka till. M.v.h. JANKRO.
 
Senast ändrad:

Rye356

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
38837
Medlemskap
2024
Hej och välkommen/välkomna.
Ja, Camping4u. Har bild och reservation att det kan ta sex veckor för leverans, men också att det är begränsat med delar kvar.
Men de verkar ju ändå komma åt de delar som finns fortfarande, så det kan vara det bästa kortet kanske.

Klicka här nedan.... och sedan på "Läs mer" för att få upp reservdelsbilden.

Visa bilaga 231888

Lycka till. M.v.h. JANKRO.
Det är nr 5 på bilden som dom inte har i lager, jag har frågat denna firman tidigare.
Nu har jag beställt 3D printade delar i Holland
 
Toppen