• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sållat sig till skaran.

F

F.d. 11327

Guest
Hallå!

Då har man sållat sig till skaran av husbilsägare, och när man sen hittar en sån här kanonsida.
Har suttit och läst en hel del här på sidan, kul att läsa alla tips å annat nyttigt.

MVH // Pär.:D

Kjell 896

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2025
Sv: Sållat sig till skaran.

Hej, välkommen, är själv nykomling och jag rekommenerar att du snarast blir fullvärdig medlem då det finns massa matnyttigt i form av ställplatser och andra tips att ta del av. Det blir nästan ett beroende att titta vad som händer på sidan...
Kjelle

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej durb1977, och välkommen till sidan.
Kan bara instämma med vad Kjell skriver. Du har inget att förlora på att bli medlem. Bara fördelar!!
/Thomas & Lena

F

F.d. 6238

Guest

Kom igen nu Pär.
Välkommen och hoppas att Du tar död på en "gammal" devis, den "att gammal är äldst"
Vi behöver ungt friskt Husvagnsblod i detta Forum.

Vi gamla kan ju inte sitta här och tycka "att vi vet bäst".

Om du blir fullvärdig medlem så kan Du sätta dom gamla gubbarna på plats.

VÄLKOMMEN till Husbilsklubben.se och sänk medelåldern på klubben , hälsar Monica o Kurt från Göteborg.;) ;) ;) ;) :D :D :D :D

F

F.d. 11327

Guest

Tanken var att bli medlem, så man får nån nytta av rabatter och erbjudanden och framförallt tips från andra medlemmar, men tack så mycket.:D

Toppen