• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Säkerhets butiken i Klippan

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Jag var och hälsade på min husbilskompis Stefan Ringnér som är ägare till Säkerhetsbutiken i klippan.
Han låter hälsa att husbilsklubbmedlemmar fortfarande har rabatt hos honom mot uppvisande av medlemskap.
Med vänlig hälsning
ArTii
 
Senast redigerad av en moderator:
B

Bengt & Gunni

Guest
Larm från säkerhetsbutiken

Köpte ett larm från säkerhetsbutiken i klippan för över en månad sedan.Upptäckte att en av magnetsensorerna var begagnad, delar av en fästkudde och ett hål borrat på fästplattan samt ett förbrukat batteri .Ytterligare ett av dom andra batterierna var odugligt.Ringde till ägaren som beklagade det hela, men han tyckte att jag kunde använda den begagnade sensorn om den fungerade, som kompensation skulle han skicka nya batterier.Inga batterier kom så jag skickade ett mail men ingen reaktion.Larmet är monterat och fungerar bra, men man blir allt lite besviken på bemötandet.
//Bengt
 
S

StorDansk

Guest
Sv: Säkerhets butiken i Klippan

Hej, har du något garantikrav på dom är det nog kört,
ingen seriös leverantör flyttar utan att ordna med vidarekoppling,
beklagar, låt mig gärna veta om jag har fel.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.598
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Säkerhets butiken i Klippan

!
Säkerhetsbutiken Skåne AB

ANMÄRKNING
Konkurs inledd 2015-01-08
Status:Registrerad hos Bolagsverket
Registreringsdatum:2011-10-12
1px.png

F-Skatt status:Avregistrerad för F-skatt
Anledning till avregistrering:Konkurs
Startdatum för F-Skatt:2011-12-20
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Säkerhets butiken i Klippan

Tackar för svaren!
Vi skulle köpa ett larm av dom, men nu blir det inte det:mad:
Är det någon som har ett förslag på ett annat larm?
För att gå offtopic så köpte vi ett bra larm från JR i Lindome, Prosafe. Detta larm kan vi rekommendera. Alla våra luckor, dörrar är larmade, skalskyddslarm som vi aktiverar på natten, förflyttningslarm och en bra sak nu när bilen är avställd är att vi kan ha fullständig kontroll över bilen via en app på telefonen eller via inloggning på datorn.
Finns också många olika trådar om just larm, så botanisera och välj det larm som du tycker passar dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen