Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Håller med om att det är mycket enklare att skapa rutter i MapSource.och Garmins gamla (som jag tycker bättre om) är Mapsource
Som viggoboy skrev så tycker jag det äldre programmet MapSource är lättare att använda. Om man har installerat Google Earth på datorn så har MapSource kvar funktionen Visa/Google Earth så att man kan få upp en satellitbild över området och ofta möjligheten att gå ner på gatunivå för att se hur platsen ser ut.Hej och tack för infon,jag är ute efter ett offlineverktyg så att jag kan planera resa på en större skärm än mobil.
jag får försöka komma över tröskeln med Basecamp och hoppas att det går smidigare ju mer man använder den.
Jo, tanken var att använda min Garmin GPS.
Jag har nu lyckats skapa en rutt och fått över den till min GPS,
Jag skall inte ut och resa förrän till våren så jag vet inte hur bra det kommer att fungera.
Tittade lite snabbt på mapsource men det ser ut som samma GUI så jag tittade inte djupare på detta.
jag har fått ett tips om Sygic men inte hunnit titta på den.Är det så att man inte använder "riktiga GPSer längre utan använder någon typ av platta och kör Sygic/Waze/google map...