• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Runda ledlampor

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025
Söker efter röda runda LED lampor med diameter c:a 20 mm.
Har ett par hål efter felaktigt borrade backsensorer som jag vill täcka över
och vill inte använda krombrickor.
Vet någon var det finns att köpa ?

Sv: Runda ledlampor

Så stora LED tror jag inte finns, och är det cluster LEDs i en sockel så är de nog inte röda eller vattentäta, men jag kan ha fel.

Vad sägs om täckbrickor istället?

KUNTZE & Co AB

Om du vill koppla dom som backljus så kan du montera golvbelysning för utomhus LED.
Ingen överdriven ljusfunktion men en bra räddning i ditt fall om du borrat galet.

Finns i små varianter på bla. Bauhaus för infällning. Har själv den varianten monterade i plaskjolen på markissidan.

Bilagor

• PICT4064.JPG
    PICT4064.JPG
    49,5 KB · Visningar: 14

Om du vill koppla dom som backljus så kan du montera golvbelysning för utomhus LED.
Ingen överdriven ljusfunktion men en bra räddning i ditt fall om du borrat galet.

Finns i små varianter på bla. Bauhaus för infällning. Har själv den varianten monterade i plaskjolen på markissidan.

Hej
Vet du vad dom heter ?

Nej, men kolla på dom som är till för montering i trallgolv. Rostfria och täta o 12V.

Tillbaka
Toppen