• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

router

F

F.d. 58547

Guest
Vår router har lagt av ngn som vet ngn bra som har lite längre räckvidd.

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: router

Hade jag varit herre på Ragglanda skulle räckvidden vara ända ner till sjön. Då hade det funkat för alla som har appar i sina telefoner, appar i plattor, diverse program i PC'n, t ex Melodikrysset. :)

F

F.d. 58547

Guest

Det blev en Jensen scandinavia Link 30000 Dg.
Får se om det är bra och nu kan jag fortsätta med bokföringen igen.
Och även tv funkar nu. Tack för tipsen även om det blev ngt helt annat. Elgiganten har ju inte allt.Susanne

F

F.d. 58547

Guest

Allt blev snabbare här på landet, kan en router göra så mycket?
När den gamla var på väg att ge upp så var det snigelfart!

F

F.d. 25023

Guest

J
Vi installerade i går en Asus RT 66..

Enl testerna en av de absolut bästa. Enkel att installera var den! Och vi kör två mobiler, en iPad, 2 datorer och TV på den. Bästa routern jag haft.

Jyrki

F

F.d. 58547

Guest

Jag undrar jag ! Bytt router men det lade av idag igen och telia har inga fel på ledningen. Jag som trodde det var routerns fel:( modemfel?

Sen de byggde cykelbanan utanför vårat har det bara varit problem de har naggat kablarna lite här o där tror jag. och hösten är en mardröm med regn o fukt. Pust stön o stånk.

F

F.d. 4220

Guest

Jag undrar jag ! Bytt router men det lade av idag igen och telia har inga fel på ledningen. Jag som trodde det var routerns fel:( modemfel?

Sen de byggde cykelbanan utanför vårat har det bara varit problem de har naggat kablarna lite här o där tror jag. och hösten är en mardröm med regn o fukt. Pust stön o stånk.

Har du Telias SMART, framför din router? Det är ett sällsynt dåligt modem/router.
Jag har numera också Telia, men jag bad dem per omgående att brygga skräpet från Thomson och har det nu bara som ett dumt modem framför en Asus RT-n66 (jag med). Det är den bästa router jag någonsin haft, enormt stabil och rejäl räckvidd. Dessutom har jag bra mycket högre hastighet än med Thomson!

//Stefan

Kolla om inte telia kan brygga ditt modem också och prova igen med den router som du köpt.

Toppen