• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Roger over and out :(

F

F.d. 25168

Guest
Hej allesammen.

Husbilen er nu solgt, da min hustru har fået diagnoserne: fibermyalgi og sjögrens :(

Dette gjorde at vi ikke kom afsted så meget, som vi ville, vi venter et par år og ser tiden an.

Summa sumarum, poifilerne her i forummet, vil fremover ikke blive opdateret, så hvis webmaster kunne downloade filerne fra min dropbox, og lägge til download fra serveren, kunne en anden måske overtage dem til opdatering :)

Tiden med husbil har väret särdeles spändende, og isär arbejdet med stellpladser og poifiler, selv om der kom nogle svärdslag ud af det også.

Rigtig god vind fremover til jer alle, og tak for tiden jeg måtte väre med.

Hbk4278-carnival
 
F

F.d. 29989

Guest
Sv: Roger over and out :(

Carnival.
Såg ditt sorgliga meddelande nu när jag satt och letade efter ställplats-uppdateringar.
Vi har har använt dina filer/POI:s flitigt och kan inte mer än nog tacka dig för det mervärde det givit oss i vårt husbilsresande.

Var hittar man din "grundfil" 17.179 ställplater i HBK forumet, kan inte hitta den lätt. Ha det bra. Mvh Philip
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.384
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Roger over and out :(

Ett stort tack för ditt omfattande arbete som jag och många många andra har haft en enorm nytta av.
Dessutom har det varit en extra krydda i forumet att stava sig igenom din härliga danska.
Kommer att sakna dig.
Varma hälsningar till dig och din hustru med förhoppningen att din fru kan bli kvitt sjukdomarna och att ni kommer tillbaka.
Monica o Robert
 
F

F.d. 53074

Guest
Sv: Roger over and out :(

Herregud vilken glädje jag har haft av dina poi-filer!!! Tack!!!

Kjell :)
 

pesann

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Västervik
HBK-Nr
1490
Medlemskap
2024
Sv: Roger over and out :(

Tråkig läsning att ni inte kan fortsätta åka husbil. Kanske kan jag ge en smula hopp för framtiden.
Sjögrens har jag bara kunskap om via en väninna, så där kan jag inte uttala mig.

Diagnosen fibromyalgi fick jag för 13 år sedan. Livet är så att säga up and down. För det mesta tycker jag ändå att husbilen är en lisa för både kropp och själ. Du kan åka iväg och slipper se allt du borde gjort om du bara orkat. Din hustru får gärna höra av sig om det är något hon undrar över. För min del var det mycket i början - och ännu - som man inte fattar hur kroppen kan bete sig mot en.
Lycka till
Ann
 

Jes och Lillian

HBK Medlem
Inlägg
216
Kommun
Eksjö
HBK-Nr
9283
Medlemskap
2024
Sv: Roger over and out :(

Hej Carnival
Det var ingen god nyhed, håber det bedste for din kone og dig, og tak for alle indlæg her på forummet, også dem der måtte komme fremover.
Hilsen Jes
 
Toppen