• Nu finns det en Beta test av Nya Husbilsplatser!
    En beskrivning av nya funktioner hittar ni på : Klicka Här för Instruktion.
    Eller direkt till nya Husbilsplatser : Klicka Här för Nya Husbilsplatser.
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Resa till Spanien

Leif Eng

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
35349
Medlemskap
2025
Hej! I månadsskiftet september/oktober, tänker vi åka i lagom takt, till Barcelona. Är det någon som har förslag på trevlig rutt?
Stefan o Margareta
Kör atlantkusten , börja i Geithoorn 10 mil från Amsterdam och sen Amsterdam,och följ sen kusten ner mot Biarittz och San Sebastián, sen upp mot Barcelona

Leif Eng

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
35349
Medlemskap
2025
Hej igen
Lite tydligare var vi Körde/stannade, Googla på dessa
Vi körde fån Amsterdam via Gent,Brygge,Dunkerque,Dieppe, Le Havre, Normandie,Caen,Saint Michelle, La Rochelle, Bordeaux, sen mot Biarritz
och San Sebastian, När vi har stannat i Barcelona med Husbilen brukar vi stå i Sitges, 2 mil söder, enkelt att ta bussen in till Barcelona,

Stefan Haraldson

HBK Intresserad
Kommun
Västervik
Hej igen
Lite tydligare var vi Körde/stannade, Googla på dessa
Vi körde fån Amsterdam via Gent,Brygge,Dunkerque,Dieppe, Le Havre, Normandie,Caen,Saint Michelle, La Rochelle, Bordeaux, sen mot Biarritz
och San Sebastian, När vi har stannat i Barcelona med Husbilen brukar vi stå i Sitges, 2 mil söder, enkelt att ta bussen in till Barcelona,
Tack för informationen.

Stefan67

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
19507
Medlemskap
2026
Hallojsan,

Vi är på väg ner till Spanien men vi tar en väg längre österut. Polen - Tjeckien - Österrike - Italien - Frankrike och sen blåser vi på.

Men om du tar vägen mer västerut och har lust att ta avstickare så ta en sväng via Guijon och leta upp "Camping Perlora"!
Pröjsa extra euro, vilket vi gjorde, så vaknar du upp på hyllan med utsikt över Biscaya.

Vi återvänder hit, naturligtvis.

Men har du lust att följa vår blogg?
Vi har kört till Spanien 10+ år och här är vår blogg:
furubo.blogg.se - "Den som gör en resa har något att berätta."

Bilagor

• Perlora.JPG
    Perlora.JPG
    285 KB · Visningar: 16

Stefan67

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
19507
Medlemskap
2026
Jag fattar inte varför jag inte kan lägga in en bild så därför försöker göra det där. Blir det dubbel post så tar jag bort detta. Naturligtvis.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Bilden är för stor. Skala ner den kan du göra genom att maila den till dig själv och då får du möjlighet att skala ner den.

Toppen