• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reparationsmanual Ducato Hymer 2.5 TD 1990

• Startad av Startad av F.d. 22088
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 22088

Guest
Behöver ta lös toppen på bettan. Har börjat lite smått, trångt som attans :( Var kan jag hitta en reparations manual för lite hjälp på traven ?

//Anders

Sv: Reparations manual Ducato Hymer 2.5 TD 1990

Om du söker i detta forum så finns det reparationshandböcker att ladda ner, mot betalning. Vill minnas att Jankro har lämnat adresser. Skall kolla om jag hittar adresserna.

Sv: Reparationsmanual Ducato Hymer 2.5 TD 1990

Tack för länkar och tips. Har du testat dom där reparationshandböckerna ? Gnällde i ett annat engelskt forum på att manualerna var lite svåra att tyda. Kanske inte är samma manualer ?

Sv: Reparationsmanual Ducato Hymer 2.5 TD 1990

Hejsan, här har du också en verkstadsmanual du kan ladda hem delar av, eller ev. allt. (Nedanför avgassystemen.)
http://www.husbilsklubben.se/forums/t66612-2/#post682543

Men det kanske ordnar sig med vägkung'ens manual.
Tänk också på att det sitter olika motorer i Peugeot/Citroën och Fiat även om det mesta annat är lika, om du skulle skicka efter en bok så se till att det står just Fiat Ducato i texten. Det kan också stå med Talbot i listan, men det är bara namnet på de som såldes i England.

M.v.h. JANKRO.

Tillbaka
Toppen