Hej jag har kollat runt lite nu för det finns massor med böcker som jag skrev och brukar finnas men svårt även på engelska, tyvärr så är det många av dem när man läser det finstilta som är på tyska och italienska, vilket jag utgår från inte är så där jätteaktuellt?
(Det har funnits bra enkla böcker på engelska som jag tänkte på..... Men inte en enda som de nu säljer till vanligt folk längre, bara för utbildning??
Onödigt att visa bilden nedan, men de här fanns till olika modeller av Ducato förr, och började bli svåra att få tag i tyvärr. Nu ligger hemsidan nere och bokhandlarna som sålde har ingen kvar.......... Tyvärr, och endast en beg. på eBay i Australien.... som nog är hopplöst med frakten.

---------------------------------------------------
Den här sorten är bra för nerladdning, men bara på tyska.
<p>The 1994-2002 Fiat Ducato Service & Repair Manual (in German) is an essential guide for anyone who owns or works on a Fiat Ducato from the years 1994 to 2002. This comprehensive manual provides detailed instructions and diagrams for performing maintenance, repairs, and troubleshooting on your...
www.emanualonline.com
------------------------------------------------
eBay........ Bok på tyska.
Länk.
-----------------------------------------------
Svensk bokhandel. Bok på tyska.
AB LAFRI - Bilböcker, mcböcker, Thorsells, Haynes verkstadshandböcker, bilbroschyrer, modellbilar.
lafri.se
----------------------------------------------
Och en för nedladdning på engelska. Enda kompletta på eBay står det i rött om du scrollar ner en bit..... Men till Peugeot Boxer som i stort sett är samma bil och 2.5L Sofim (Fiatmotorn) finns med. Mycket/massor som kräver 20GB utrymme..... på disken och snabbt internet.
Länk.
Sorry, kunde ha varit enklare men.... M.v.h. JANKRO.
(Kan ev. vara någon annan som har en bra länk kanske.)