• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reparation av kretskort till äldre Electrolux kyl/frys

Kolunda

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
17849
Medlemskap
2025
Har ett äldre Electrolux RM 6505. 220 V har inte funkat ett, men det har vi klarat oss utan. Förra sommaren så gav även gasen upp :wideeyed:. Har letat lite nu o då efter någon som kan laga detta, men nej. Det har dessutom utgått ur Electrolux sortiment. Men!! Häromdagen sprang jag på ett företag i Frankrike som kan fixa till det. Kostnad? Ungefär 500 Euro. Väntar med spänning att få tillbaks det

Har ett äldre Electrolux RM 6505. 220 V har inte funkat ett, men det har vi klarat oss utan. Förra sommaren så gav även gasen upp :wideeyed:. Har letat lite nu o då efter någon som kan laga detta, men nej. Det har dessutom utgått ur Electrolux sortiment. Men!! Häromdagen sprang jag på ett företag i Frankrike som kan fixa till det. Kostnad? Ungefär 500 Euro. Väntar med spänning att få tillbaks det

hej ! hoppas att det löser sig för dig ! tror vi hade ett liknande i vår gamla husbil det var ettt E-lux AES som vi hade mycket strul med innan vi bytte bägge kretskorten ett fram i panelen och ett bak ! det var E-LUX själva som fixade det och tror vi betalade nåt liknande 2015 ! lycka till !

hej ! hoppas att det löser sig för dig ! tror vi hade ett liknande i vår gamla husbil det var ettt E-lux AES som vi hade mycket strul med innan vi bytte bägge kretskorten ett fram i panelen och ett bak ! det var E-LUX själva som fixade det och tror vi betalade nåt liknande 2015 ! lycka till !
Hej. Tack påhejandet . Skickade dit kortet, o efter bara någon dag påbörjades korrespondensen. Kortet mottaget, kontrollerat o igår en specificerad faktura. 100 euro billigare än offerten. Nu väntar jag på kortet med spänning. Återkommer om hur det blev

Tillbaka
Toppen