• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rengöring av Wirehus

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025
Det började i en annan tråd för ett tag sedan som handlade om ett söndeblåst Wirehus. Då var jag i kontakt med tillverkaren för att köpa nya grövre vajrar och vantskruvar. Passade då på att fråga hur man lämpligast rengör taket och köpte då ABNET av honom. Finns säkert att köpa på andra ställen också. Har provat GRÖN-FRI tidigare som är totalt kass, den flaskan kostade för några år sedan 159:- kronor i bygghandeln. Provade ABNET idag då jag tvättade uterumstaket och det har aldrig varit så enkelt tidigare. När det var klart så var jag tvungen att prova på Wirehustaket och resultatet ser ni på bilderna.

Bilagor

• Wirehus 001.jpg
    Wirehus 001.jpg
    2,1 MB · Visningar: 14
  • Wirehus 002.jpg
    Wirehus 002.jpg
    1,6 MB · Visningar: 10
  • Wirehus 003.jpg
    Wirehus 003.jpg
    2,3 MB · Visningar: 6
F

F.d. 13050

Guest
Sv: Rengöring av Wirehus

jag vet att ngn HBKare tvättade markisen med fasadtvätt ifrån Biltema med gott resultat

Toppen