• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reklam i E-post

• Startad av Startad av F.d. 53267
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 53267

Guest
Nu har jag börjat få s.k. Sponsrad reklam i min Yahoo E-post.
Det är t. ex. Zalando.
Denna reklam går ej att ta bort och den har letat sig in i
alla mina mappar också.
Mycket irriterande.
Går det att stoppa detta ofog?

Sv: Reklam i E-post

Jag fick massor av reklamutskick. Då jag inte ville byta mailadress (en kär gammal vän som jag haft i mer än 5 år nu) valde jag att köpa en tjänst som heter Spamdrain - kostar 100 kr/år.
Funkar bra. Dom rensar bort det mesta av oönskad reklam. Brukar titta i deras papperskorg någon gång i veckan och kolla att där inte finns något jag egentligen vill ha.

Sv: Reklam i E-post

Jag ville "bara" testa Facebook av ren nyfikenhet och skapade ett konto kopplat till en av mina 3 mejladresser. Sen började det hagla reklam från alla håll och kanter. Fick städat en hel del men då återstod en firma i Tyskland där jag av "misstag" svarade på en tävling. Den blev jag inte av med förrän nyligen då jag skrotade bredbands-operatören och satsade på mobilt bredband hos en annan.

Tips: jag använder t.ex. alias@gmail.com och förnamn.efternamn@gmail.com för att bli oberoende av bredbandsoperatörens mejl-prefix efter "@" tecknet.

I tveksama fall då jag är tvungen att uppge min mejladress, då lämnar jag ut alias@gmail.com, aldrig mitt riktiga namn, det är bara till för myndigheter och vänner. Alias konto kan jag alltid "skrota" när jag än vill och därmed bli av med bl.a. "reklam i E-post".

Tillbaka
Toppen