• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reimo.de

F

F.d. 28145

Guest
Är det verkligen sant att man inte kan beställa varor från Reimo.de och få dom skickade till Sverige?

Har en gammal katalog från dom och hittat en del saker som skulle behövas bytas ut i min gamla plåtis.

När jag läser på deras hemsida står det att de inte skickar utomlands.

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025
Sv: Reimo.de

sök på det här https://www.reimo.com/se/
sedan går du in på återförsäljare i sverige. vänd dig till någon av dessa. kolla på reimos hemsida vilka prylar du behöver. så att du är uppdaterad på vilka produkter som finns idag
lycka till

F

F.d. 28145

Guest

Kollade runt lite på de olika sajterna ang tillbehör, men ingen hade det jag sökte.

Tandy 635G

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
1141
Medlemskap
2025

Om du går in på en tysk handlares hemsida så tror jag att det går i alla fall.

Jag har köpt från REIMO-PAN in Bochum, visserligen ett tag sedan men det står på deras hemsida att det går även att skicka till utlandet.

Uffe Bylin

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
19925
Medlemskap
2025

Jag har beställt produkter ur reimos katalog hos campingvaruhuset, produkter som inte finns på campingvaruhusets hemsida. De är ett av företagen som representerar Reimo i Sverige.

/Ulf

F

F.d. 28145

Guest

Tandy 635G! Har kollat och det verkar finnas det jag behöver i Bochum, men det saknades ett artikelnummer. Skrivit till dom. Får se om jag får ett positivt besked att de har den saken till försäljning.

Ulf! Hur mycket lägger de på på priset? Sen blir det väl dubbel frakt, eftersom jag inte kan ta mej till Enköping?

Uffe Bylin

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
19925
Medlemskap
2025

Jag tror det blir enkel frakt, men ring och kolla. Jag bor så nära så jag har besökt dem när jag beställt.

F

F.d. 28145

Guest

Befinner mej i Skåne o då är det lååångt till Enköping. Och det dröjer innan jag förflyttar mej norr ut.

Får se om jag får svar från firman i Bochum. Annars måste jag tänka om.

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Nordmobile.de
Säljer alla reimos artiklar men har givetsvis inte allt på sin hemsida.
Har handlat av dom i flera år

Toppen