• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rapport om våren

• Startad av Startad av F.d. 25270
  • Startdatum Startdatum
Sv: Rapport om våren

Hei! Det var riktig dårlig gjort, direkte fornærmelig, å slenge ut et slikt vårtegn rett i ansiktet på en nordmann/klubbkaamerat 20km sør for Oslo som hutrer i vinterens inntil nå siste snøstorm. Nå for du ta deg sammen, Harry H,. og lære deg å ta solidariske hensyn til dårligere stilte klubbmedlemmer. Slikt gjør ikke en HBK-gentlemann...! Forstått? alfb

Hei! Det var riktig dårlig gjort, direkte fornærmelig, å slenge ut et slikt vårtegn rett i ansiktet på en nordmann/klubbkaamerat 20km sør for Oslo som hutrer i vinterens inntil nå siste snøstorm. Nå for du ta deg sammen, Harry H,. og lære deg å ta solidariske hensyn til dårligere stilte klubbmedlemmer. Slikt gjør ikke en HBK-gentlemann...! Forstått? alfb

Morn "alfb" !
Beste nordmann og klubbkamerat, eg må pröve og ta bedre hensyn framover.
Jag har icke aspirert på o bli omnämnt som "gentleman", medlem är godt nok.

Ha det, og mange vårhilsen

Harry Hymer :msn_photo::msn_sunglasses:

Här på Sotenäset är det ivart fall snöstorm just nu, så några dagar bort är nog våren :)

Tillbaka
Toppen