• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ragglanda?x]

F

F.d. 582

Guest
Heey alla!

Vi ska åka till Ragglanda på årsträffen å nu undrar ja om de e några andra roliga människor som ska dit xP;):p Skulle vara massa mkt kul å träffa folk!:) Ja ja ha de gött everyone
Pussåkram från Annaa<33
 
F

F.d. 6922

Guest
Sv: Ragglanda?x]

Hej Annish!
Vi ska till Ragglanda jag och min familj.
Jag heter Adam och är en kille på 16 år som ska åka tillsammans med min syrra Mimmi 14 år och mina föräldrar "Brittis" & Kent. Det ska bli kul att träffa nån i ens egen ålder så man inte bara blir omgiven av "gamla".

Det ska bli kul att träffas alla! Skriv gärna nåt svar och fråga nåt, det vore kul!!!
Ha det gött!<3 /pegutten
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Ragglanda?x]

Vi har ju en kille på 12 år som även kommer ha någon kompis hos sig under helgen.

Så det blir nog lite ungdomar./susanne
 
F

F.d. 582

Guest
Sv: Ragglanda?x]

Hallo Pegutten:) Vad kul att ni ska dit! Ja, det ska bli kul att träffa dig och din syster. Jag har en bror på 16 oxå så de kan nog bli skoj:) hoppas att fler ska dit oxå, ju fler desto roligare:D pussåkram till alla<3 /Anna
 
F

F.d. 11439

Guest
Sv: Ragglanda?x]

ville till ragglanda men vi har ju ingen husbil för tillfället:( vi får den nog på fredag:D
är det nån som ska med på träffen i norberg? jag ska dit och
skulle va kul om fler ungdommar kom:D
vill träffa alla er;)


pussar å kjamar <3<3 // Elin <333
 
Toppen