• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips Rabatter TT-line

Zkotten

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
27666
Medlemskap
2024
Sitter och kollar pris på färjeöverfart, Trelleborg-Rostock, med TT-line. Gäller 2 vuxna, husbil 750 cm. Utresa 20/5 kl 7:45 och hemresa 27/5 kl 12:00.
Knappar in Husbilsklubbens rabattkod, 691500, och får då ett pris på 2099:- Går sedan in och kollar direkt på TT-lines hemsida och får då ett pris på 1946:- Alltså 153:- dyrare med Husbilsklubbens rabatt!!!
Kan detta verkligen stämma?
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.744
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sitter och kollar pris på färjeöverfart, Trelleborg-Rostock, med TT-line. Gäller 2 vuxna, husbil 750 cm. Utresa 20/5 kl 7:45 och hemresa 27/5 kl 12:00.
Knappar in Husbilsklubbens rabattkod, 691500, och får då ett pris på 2099:- Går sedan in och kollar direkt på TT-lines hemsida och får då ett pris på 1946:- Alltså 153:- dyrare med Husbilsklubbens rabatt!!!
Kan detta verkligen stämma?
Är det exakt samma förutsättningar? Tid, hytt m.m.
 

Micke & Annika

HBK Web
Admin medlem
Inlägg
414
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
29444
Medlemskap
2024
Sitter och kollar pris på färjeöverfart, Trelleborg-Rostock, med TT-line. Gäller 2 vuxna, husbil 750 cm. Utresa 20/5 kl 7:45 och hemresa 27/5 kl 12:00.
Knappar in Husbilsklubbens rabattkod, 691500, och får då ett pris på 2099:- Går sedan in och kollar direkt på TT-lines hemsida och får då ett pris på 1946:- Alltså 153:- dyrare med Husbilsklubbens rabatt!!!
Kan detta verkligen stämma?
Jag får 1770:- utan kod och 1633:- med kod.
Då har jag inte valt något flex paket utan bokar som du gör rakt igenom.
Men du får inte fram Husbil heller under fordon och det gör mig lite betänksam.
Vad har du för webbläsare och gör du det på läsplatta eller genom datorn?
 

JanneB

HBK Medlem
Inlägg
1.391
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
20110
Medlemskap
2024
Utifrån dessa inlägg får jag en känsla att det råder kaos i det digitala bokningsystem. Om det är slarv vid programmering av dessa tjänster eller andra brister som leder till att dessa system är opålitliga.

Man kan bara undra hur AI baserade diagnostik och behandlingar kommer att fungera ...
 

Zkotten

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
27666
Medlemskap
2024
Jag får 1770:- utan kod och 1633:- med kod.
Då har jag inte valt något flex paket utan bokar som du gör rakt igenom.
Men du får inte fram Husbil heller under fordon och det gör mig lite betänksam.
Vad har du för webbläsare och gör du det på läsplatta eller genom datorn?
 

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
225
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Provade boka TTline men vilken jobbig sida, var svårt att boka överhuvudtaget för mig PC Chrome. Kanske bekymmer ännu det var väl dom som lyckades gå på grund 3 gånger på samma resa? Ja det blev dyrare med koden om jag gjorde rätt
 

Bilagor

  • medrabatt.jpg
    medrabatt.jpg
    328,3 KB · Visningar: 8
  • utan rabatt.jpg
    utan rabatt.jpg
    417,9 KB · Visningar: 8

Micke & Annika

HBK Web
Admin medlem
Inlägg
414
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
29444
Medlemskap
2024
Har provat på iPad med Safari det fungerade fick fram både Husbil och pris med rabattkod 1633:- då valde jag inget ovanligt bara båtresa för två personer ink husbil 7m.
Gjorde samma test på PC och Edge som webbläsare samma resultat.
Har ni provat att rensa cachen på era webbläsare?
Provat tre olika ggr på olika maskiner samma resultat varje gång, det fungerar som det ska.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.744
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Har provat på iPad med Safari det fungerade fick fram både Husbil och pris med rabattkod 1633:- då valde jag inget ovanligt bara båtresa för två personer ink husbil 7m.
Gjorde samma test på PC och Edge som webbläsare samma resultat.
Har ni provat att rensa cachen på era webbläsare?
Provat tre olika ggr på olika maskiner samma resultat varje gång, det fungerar som det ska.

Har provat på Windows PC, det fungerar som det skall.
 
Toppen