• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rättviks Marknad !!!

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2026
hej på er i klubben,nu är det marknadshelg o vi undrar hur många som har tänkt sig att

resa dit,för många så brukar det va en premiärhelg för husbilen,trevligt !!!!!!

vi åker nog dit på lördagen o trängs lite med bilar o människor,har vi tur så kanske

vädret också står oss bi,kanske får en plats på campingen också !!!!!

:spinny::twitcy:

Sv: Rättviks Marknad !!!

Jag ska till Rättviks Marknad .Vi är ett gäng som alltid står vid Jarl-stugan. Har bokat plats där ca.15 år i rad .gott om plats , lungt ställe ,gratis buss som går var 20 min ner till marknaden. Åker dit i morgon eftermiddag . vill du nå mig har jag tel.nr 070-7905544
mvh.
Karl-Erik
hbk 4847

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Rättviks Marknad !!!

Hej,otur att det blev så tråkigt för er då,man förväntar sig ju ett bättre läge när man kommer till en camping o inte sånt oförskämt tjafs,kan bara svara för oss,vi har varit där flera gånger,dock inte under marknadsdagarna då förstår jag att det blir trängsel o det har vi också sett flera tillfällen,men vi har varit där då det är lugnare campingtider o vi har då inte upplevt några problem då,fint ställe har vi haft också nere vid vattnet,så jag hoppas de har skärpt sig nu med nya ägare !!!!!

m.v.h. Rolle o hoppas ni får en fin husbilssommar.

:yes::)

Tillbaka
Toppen