• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Räkfrossa i Grebbestad

Status
Stängd för vidare inlägg.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Hej!

Vi tycker det skulle vara trevligt med en räkfrossaträff helgen den 22-24 augusti - en s k spontanträff. Vill gärna veta om det finns intresse för detta.

Skulle vara trevligt att träffa er andra HBK:are på Grebbestad Fjorden (tidigare Grebbestads camping), www.grebbestadfjorden.com på SCR:s sida O10. Det är gångavstånd till Grebbestadsbryggan som är öppen hela augusti. Tillgång till lokal finns där vi kan samlas vid dåligt väder (den får vi låna utan extra kostnad). Alla platser har el, så man väljer själv vilket man vill ha.

Campingen har utan exta kostnad lovat reservera ett antal platser åt oss där vi kan stå tillsammans.

Om intresse finns kommer vi senare att lägga ut träffen. Vi är ute i väldigt god tid, men det kan ju vara bra inför planeringen för sommaren.

Tacksam för svar.

Vårliga hälsningar
Marie o Rolf

H

hianders

Guest
Sv: Räkfrossa i Grebbestad

Bra initiativ Marie & Rolf! Vi noterar i almanackan och hoppas att det fungerar med sommarens planering!

herr och fru hianders/Hasse & Inger samt Grabbarna Grus
:yes::spinny:

B

Båtis

Guest

Jag älskar kräftdjur så det låter härligt med räkfrossa, om helgen är ledig så kommer vi säkert
:yes:Maggan

F

F.d. 25011

Guest

Bra initiativ!

Vi kommer också om vi kan.
Både Lena och jag tycker om räkor och andra skaldjur.

F

F.d. 58547

Guest

Vi kommer också .Om vi bara hunniit med det mesta inför en ev Elmia träff hos oss.
MMMMMmmmm vad gott med räkor./susanne:yes:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Kingen är oxå intresserad av räkor men inte Queen för hon tål inte skaldjur.
Men det finns väl något annat som passar henne.

lyckorna

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
1253
Medlemskap
2025

Bra initiativ. Vi kommer 1253. Glöm bara inte att tala om när det blir. Dåliga på att komma ihåg. Förmodligen blir vi två bilar. Ha det bra tills dess. Matmamman och Matpappan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen