• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Räddare i nöden!

F

F.d. 3753

Guest
Vi bestämde os för att köra ner till Kalmar i helgen för att köpa en ny tv till sovrummet.
På vägen ner stannade vi för att handla lite mat och framförallt snus som var på upphällningen. Tyvärr hade dom inte rätt sorts snus så vi skulle stanna på ett ställe med bättre sortering. Nu ville det sig inte bättre än att vi bestämde oss för att övernatta på CaravanClubs camping i Timmernabben och glömde totalt bort snuset. Inte förrän husbilen var parkerad med markis och kilar och ölen var öppnad kom jag på misstaget.
Flera kilometer att gå och inga cycklar med.
Plötsligt parkerar en husbil bredvid våran, den hade också HBK's logga och nummer 1401. Det var Waileth och Leif från Markaryd. När jag berättat den sorgliga historien om snuset så säger Leif "hur mycket behöver du?"
Till och med GENERAL hade han.
Kvällen var räddad.
Jag skickar en dosa Leif!
Tack tack!

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2028
Sv: Räddare i nöden!

ja som medlem af HBK har du venner overalt der altid er parate til at hjælpe
er det ikke herligt !:yes::yes::yes:
det har vi haft glæde af mere end en gang:)

hilsen fra Marianne
fra ädelfors hvor det regner, men humøret er :msn_sun::msn_sun::msn_sun::msn_sun:

Toppen