Nu har jag problem.... har tydligen fått in råttor eller möss i-bilen.... I början av förra månaden så började en hel del el strula i H-bilen...Larmet tjuter inte vid larm, kupefläkten går bara när den själv vill, bakkameran slutade heltatt fungera.... och det luktade bränt el i H-bilen, då förstod jag inte vad problemet var.... tills sofia och jag hittade en massa musskitar i "matförådet".... Råttorna är nog borta men elproblemen lämnade de kvar... så vad gör man när man sitter långt från en vettig verkstad???..... antagligen inget.... än så länge... men det känns obehagligt att skadedjur kan ta sig så lätt in i H-bilen... synd att jag inte tog en katt med mig
....hoppas nu att Folksam hjälper mig då bilen är helförsäkrad och har inte gått mer än 5100 km....
Någon som har tipps på hur man kan hindra skadedjur att komma in i H-bilen under tiden man använder den??? För i bo-delen kan jag sätta fällor... men hur f.. gör man med bildelen.???
kram Peter

Någon som har tipps på hur man kan hindra skadedjur att komma in i H-bilen under tiden man använder den??? För i bo-delen kan jag sätta fällor... men hur f.. gör man med bildelen.???

kram Peter