• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pulsotronic Red Line Pro

F

F.d. 8925

Guest
Hej !

Jag tänkte höra med detta eminenta forum om det är någon som har eller vet var man kan få tag i en manual till en batteriladdare som heter Pulsotronic Red Line Pro?

Det är så att jag har ärft ovanstående laddare av min svärfar och skulle vilja veta lite mer om den. Det jag vet är att det är en 24V laddare med max laddning på 13A vid anslutning till 230V.

/ Tommy L
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.603
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Pulsotronic Red Line Pro

Hej Tommy-L, det tog ett tag innan min hjärna hittade rätt, men jag tror att en firma i Göteborg som heter Megalans AB. tel: 031-55 88 02 är inblandade i de laddarna på något vis.

Värt att kolla kanske JANKRO.
 
F

F.d. 8925

Guest
Sv: Pulsotronic Red Line Pro

Hej !

Nu har jag varit i kontakt med Megalans, men tyvärr så har dom slutat med allt gällande PulsoTronic tyvärr så ingen hjälp där.
Jag hittade dock en annons på blocket där dom säljer en liknade laddare från Pulsotronic och har frågat säljaren om han kan kopiera bruksanvisningen, vi får se hur det går.

/ Tommy L
 
Toppen