• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Problem med onlinesök i iGO

Olle Bylund

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
12024
Medlemskap
2022
Vad händer om du väljer alla?
Vad händer om du väljer alla?
Hej Knarrevik
Får jag konsulta dig angående IGO Navigation: Problem med onlinesökning bla. Jag hittar inget mönster av alla fel i samband ruttsökning, inte bara online. Jag har en hel goda erfarenheter av produkten. Men just nu vet inte hur jag skall fortsätta min felsökning. Sökt på YouTube och Google. Finns mest info om IGO/Android Någon som har epostadressen till deras Support, som dom svarar på!
Mvh Olle Bylund 0708 39 69 04
 
F

F.d. 22252

Guest
Ett mycket försent svar om inte data är på så går det inte att kommunicera via data utan endast prata i telefon eller sms det finns flera program som säjer samma sak så problemet är inte igo. På huawei når man oftast data genom att dra ner listen där inställningar för ljud och liknande finns mycket lätt att komma åt och avmarkera data på både telefon och platta.
 
Toppen