• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Priskrig på mobiltelefoni

I

Ice-Man

Guest
Sv: Priskrig på mobiltelefoni

Det verkar vara att välja och vraka hos både Tre och Tele2. Lite olika utbud, men ändå ganska liknande.
Det går i alla fall inte att ta miste på att det är priskrig som råder, vad man sedan väljer är ju upp till var och en. Är man nöjd med nuvarande operatör så är det ju definitivt enklast att behålla denna.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Jo TeknikLasse!
Den har jag beställt! (HTC One X med 3)
Återkommer med vad jag fick till efter mobben är levererad!!!!
Nu väntar jag på Net1:s erbjudande!!!!
Mvh.

Pröva att beställ nya flaggskeppet HTC One hos Tele2... hos 3 går det fint.

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Jo det tog fort slut!!!!!!!!!!!!!

3 avbryter priskrig på mobiltelefoni

2012-03-20 13:35
Operatören 3 avbryter sin kampanj på den svenska marknaden i förtid, eftersom man har nått sitt försäljningsmål snabbare än väntat.

Det rapporterar Telekomnyheterna.

FLER NYHETER
di.se
Tomma Iphonehyllor efter priskrig [15/03]
Telias vd: Priskriget är inte hållbart [14/03]
Priskrig på mobiltelefoni [09/03]
Stockwatch
Tele2 B
Telefoni
Här hittar du billigaste telefonabonnemangen (Extern tjänst)
Årets bästa dokumentär
Klicka här för att beställa
Välkommen till di.se-panelen
Var med i vår panel och uttryck dina åsikter
Under kampanjen har abonnemanget 3Total sålts för 349 kronor, jämfört med ordinarie pris 699 kronor per månad. Prissänkningen har även medfört att Tele2 har gjort priskampanjer.

"Den här kampanjen har gått så pass bra att vi kommer att nå våra mål tidigare än förväntat och därför kommer vi att avsluta kampanjen 12 dagar tidigare än den ursprungliga planen, där vi tänkte köra till och med den 22 april", säger Nicholas Högberg, vice vd för 3, till Telekomnyheterna.
Mvh.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Jag har beställt ett 3 abonnemang och väntar nu på min nya Iphone - skall bli intressant. Hoppas bara att 3 har tillräckligt bra täckning. Har tidigare varit Telia trogen i alla år.

Vi har även sagt upp vår fasta telefoni - trött på alla fasta kostnader.

I

Ice-Man

Guest

Sonen tjatar på att jag ska ta en iPhone 4S 16Gb som han ska ta, men jag klarar inte av att trycka på beställknappen då :)

Jahapp, beställde förresten för en vecka sedan, men jag orkar knappt berätta för er. Det är inget kul, lova att inte skratta åt mig. Jo, sonen fick sin vilja igenom och jag beställde en... *trumvirvel* en... en... iPhone :oops: . Jag har dock sagt till honom att inte hjälpa till med jailbreak och operatörsupplåsning, men jag börjar vackla - det vore kanske kul att hacka lite iFåne - men enbart på grund av att jäklas med Apple :).

Däremot valde äldsta sonen helt rätt när han beställde en Sony Xperia S.
Jag har haft min i en vecka nu och det är en riktigt trevlig bekantskap som till och med väckt avund hos en kompis som är en inbiten Apple-fanboy. Det lär inte heller bli sämre prestandamässigt när Android 4 ICS har gått igenom Sonys verifiering (förmodligen tidigt i kvartal 2).

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Var tycker ni om denna!!??

Sydsvenskan-Nyheter dygnet runt

Operatörer gick mot strömmen

Liksom på Europabörserna gick däremot teleoperatörer starkt. Tele 2 klättrade 2,2 procent och Telia Sonera gick upp med 1,5 procent. Under dagen meddelade dessutom konkurrenten Tre att en lågpriskampanj på mobilabonnemang avslutas i förtid. Analytiker har varnat för att kampanjen skulle kunna utlösa ett priskrig och på sikt sänka priserna på den svenska mobilmarknaden.
!!!!!????Mvh

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej maro;
Du (ni) är modiga, är inne på samma med "Bredbandet" (Telias ADSL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bredbandskolllen 7.04 & "0.74" närmast ett hån i Ängelholms kommun!!!!!!
Kollade med 3 ute i Glommens hamn, jag har ALDRIG sådan "Bra" uppkoppling hemma.
Väl hemma med 3 16.3 & 1.67 då är valet inte svårt!!!!!

Mvh. "PS" dom säger man får inte mer än man betalar för!!!!??? "Ds"

Jag har beställt ett 3 abonnemang och väntar nu på min maro;nya Iphone - skall bli intressant. Hoppas bara att 3 har tillräckligt bra täckning. Har tidigare varit Telia trogen i alla år.

Vi har även sagt upp vår fasta telefoni - trött på alla fasta kostnader.

Toppen